Mia Grundstrøm kåret til “CEO of the year” i internasjonal kåring 

Mia Grundstrøm, administerende direktør i Colosseum Tannlege.

Vår administrerende direktør Mia Grundstrøm i Colosseum Tannlege er kåret til «CEO of the year» i tannlegebransjen I Europa. Kåringen gjøres årlig av The CEO Magazine.   

-Jeg er svært ydmyk over å vinne prisen som årets CEO i tannhelsebransjen i Europa. Men først og fremst er jeg stolt av å lede en virksomhet som Colosseum Tannlege, med et team som står på og leverer kvalitet til våre pasienter hver eneste dag. Som leder fokuserer jeg på å gi medarbeidere muligheter til utvikling. Dyktige og motiverte kollegaer bidrar til et godt arbeidsmiljø, som igjen fører til fornøyde og lojale kunder, sier Mia Grundstrøm. 

-Som leder må man våge å ansette folk med mer kunnskap enn deg selv. Dette er ikke alltid en selvfølge for alle ledere. Å dele kunnskap gir deg alltid det doble tilbake. Mitt mantra er at kunnskap i seg selv ikke er makt, men at delt kunnskap gir styrke og en verdi som løfter både deg og virksomheten til neste nivå, fortsetter Grundstrøm. 

Juryens begrunnelse var som følger: 
- Mia Grundstrøm har vist ydmykhet, styrke og solid lederskap som administrerende direktør i en bransje som lenge har vært dominert av menn. Mias suksess er en refleksjon av hvem Mia er som person, noe som også er tydelig gjennom respekten hun høster fra sine ansatte og kolleger som øverste leder for Colosseum Tannlege i Norge. 

Colosseum Tannlege har lenge vært en kvalitetsleverandør  

-Vi har vært på markedet siden 1986, noe som gjør oss til den med desidert mest erfaring i bransjen. Gjennom årene har vi opparbeidet oss kompetanse og sikret oppdatert faglig kvalitet på våre tjenester.  

-Det er ingen tvil at vår viktigste suksesskriterie er våre erfarne fagfolk og høy tilfredshet blant medarbeidere. Vi har behandlere og medarbeidere som blir hos oss over tid, og som er opptatt av å levere kvalitet til pasientene over tid, sier Grundstrøm. 

Mia Grundstrøm på besøk hos Colosseum Tannlege Bergen.

Tilgjengelighet gir den beste pasientopplevelsen

Det er stadig større konkurranse innen tannhelse. En konkurranse som hovedsakelig drives av kunders forventninger. Colosseum Tannlege har som målsetning: Å tilby markedets beste pasientopplevelse. I dette ligger blant annet tilgjengelighet for pasienter.  
-Vi ser en tydelig trend i at våre pasienter ønsker å kunne bestille time enkelt på nett. Mange av bestillingene kommer inn på kveldstid og på søndager, når klinikkene tradisjonelt sett har stengt, sier Mia Grundstrøm. -Flere av våre klinikker har også utvidet sine åpningstider dette året, for å gjøre hverdagen enklere for våre pasienter.  

Colosseum Tannlege tar bærekraft på alvor

Som eneste tannlegekjede i Norge gir vi ut vår egen kvalitet- og bærekrafts rapport. Les vårt magasin ved å trykke på bildet under.

Forsidebilde av vårt magasin Colosseum Way
Forsidebilde av vårt magasin Colosseum Way

Hva er målet for Colosseum Tannlege fremover?

- Målet er å levere markedets beste pasient opplevelse. I tillegg til faglig dyktighet krever dette utstrakt fokus på service og tilgjengelighet. Forventningene fra pasientene øker stadig, og vi må være i forkant for å være attraktiv for fremtidens pasienter. Dette dreier seg om alt fra åpningstider, teknologi, faglige trender og enkelhet for pasientene. Colosseum Tannlege er en lokal tannlege som er til stede der pasientene bor, det vil si at vi kommer også til å fortsette vår ekspansjon, ikke bare i de store byene. Vi har fortsatt områder i Norge som trenger en Colosseum tannlege. Jeg håper også at vi som den største aktøren og med det bredeste faglige tilbudet kan være med å bidra i utdanningen av fagfolk.  

Mia Grundstrøm
Administrerende direktør Colosseum Tannlege