Vi skal tilby markedets beste pasientopplevelse

Smilende Mia Grundström

Pandemi, brutal krig, energi- og finansiell krise har de siste årene satt både vår og andre bransjer på prøve. Det har vært utfordrende, men vi har også sett betydningen av godt samarbeid. Ikke minst har vi vist hvilken fantastisk tilpasningsevne medarbeidere og behandlere i Colosseum Tannlege har. Jeg er stolt av å være en del av en virksomhet som står på og leverer kvalitet til våre pasienter hver eneste dag.

Jeg er stolt av å være en del av en virksomhet som leverer kvalitet til våre pasienter hver eneste dag.

Mia Grundström, Administrerende direktør

The Colosseum Way

Vi opplever stadig større konkurranse innen tannhelse. En konkurranse som hovedsakelig drives av våre kunders forventninger. Konkurransen er sunn og tvinger oss til å utvikle oss, slik at vi kan tilby enda bedre tjenester. Helt i tråd med vårt mål: Å tilby markedets beste pasientopplevelse.

Våre pasienter forventer topp odontologisk kvalitet, men den opplevde kvaliteten er mye mer enn selve undersøkelsen eller behandlingen. Opplevd kvalitet baserer seg på summen av hele pasientreisen – fra første kontakt, til konsultasjon og videre forbi avsluttet behandling. Å tilby markedets beste pasientopplevelse med topp kvalitet i alle ledd av pasientreisen, kaller vi The Colosseum way!

Tilgjengelighet gir den beste pasientopplevelsen

Å være til stede for våre pasienter er viktig både for oss, og for dem. Derfor har vi den siste tiden gjennomført en rekke tiltak for å øke vår tilgjengelighet ytterligere. I 2022 utvidet vi med 22 klinikker over hele landet. I tillegg har Colosseum Tannlege investert over 100 millioner kroner i nytt moderne utstyr og bygging av store tverrfaglige klinikker.

Vi har videreutviklet vår timebestilling på nett, der våre pasienter nå selv kan velge den timen som passer dem best. Flere av våre klinikker har også utvidet sine åpningstider for å gjøre hverdagen enklere for pasientene. Dette ved at klinikkene enten åpner tidligere eller har kveldsåpent.

Sist, men ikke minst har vi åpnet et nytt kundesenter for å sikre at alle innkommende henvendelser får rask respons, både på e-post, telefon eller i andre kanaler. Alle disse tiltakene gir våre pasienter en tilgjengelighet som de ikke hadde tidligere.

Våre medarbeidere er vår viktigste ressurs

Våre medarbeidere og behandlere står klare til å ta imot våre pasienter hver dag. Jeg er utrolig stolt av jobben som gjøres, og av inkludering- og samarbeidskulturen vår. Ifølge vår årlige Great Place To Work-undersøkelse mener 86 % av våre ansatte at arbeidet deres betyr noe spesielt, og oppleves som «mer enn bare en jobb». Med andre ord: Vi har medarbeidere som bryr seg! Og det gir trygghet og stabilitet til å bringe Colosseum Tannlege inn i fremtiden.

Våre pasienter

Jeg ønsker å takke både alle nye, gamle og lojale pasienter som kommer tilbake til oss år etter år. Vi står klare til å hjelpe dere med tann- og munnhelse.


Til slutt vil jeg takke alle dere som jobber i Colosseum Tannlege. Dere viser fantastisk omsorg som utgjør en forskjell for alle våre pasienter – og for hverandre.

Mia Grundström, Administrerende direktør

Har du spørsmål om din tannhelse?
Kontakt en av klinikkene våre